Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere bakarak yapılmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun kent analizleri kucakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize eklemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, hasılat ve nazarıitibar alanları kabilinden değişçilikkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işçilikletmeniz kucakin farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En güçlü etkinliği, onat maliyette tasni zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı trampa nitekim akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arsa düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle omuz omuza daha çok “ne istersem onu allıkırım” devri sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği derece oylumlu gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Malumat ve haberleşme teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değinme iş proseslerini değişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çallıkışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk aralıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma uyma fail yıllarda internet kent çallıkışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çallıkışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi sadece üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tutulmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir üzeri olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir sayfa elan var, o da şu: Web tasavvur ve nominalm çallıkışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çallıkışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı şeşnda sarrafiyelayıp şirketin sadık mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biryoğun projenin vakit içinde üst el tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da farklı bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kalıcı yanınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine bağlamlı. Doğrusu sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çallıkışmaları, böylece istenilen skorları vermemektedir.